} Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ 21 ΑΙΩΝΑ

Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Επιτυχία με τρία υλικά 


Καθε μέρα κλείνουν επιχειρήσεις και υπάλληλοι μένουν χωρις δουλειές .
Δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα έξοδα και στους φόρους .
Η κακή διαχείρηση σε συνδυασμό με το λάθος έως καθόλου μάρκετιγκ εχει αποτέλεσμα οι πελάτες και ο τζίρος να μην φτάνουν για να καλύψει τα έξοδα μια επιχειρηση .
Στη πραγματικότητα το ρίσκο δεν υπάρχει απλα εμείς το ορίζουμε .
Εχει να κάνει με τη σειρά που θα ξοδέψουμε χρηματα για την επιχειρηση μας 
Αν πρώτα πληρώσουμε και στη συνέχεια περιμένουμε να φέρουμε πελάτες για να βγάλουμε ενα κέρδος τοτε ρισκάρουμε .
Απο την άλλη αν δεν εχουμε πάγια έξοδα υπαλλήλους , ενοίκια κλπ τοτε ο καθε πελάτης που φέρουμε θα εχει μεγαλύτερη αξία και φυσικά περισσότερο κέρδος για μας .






Το δεύτερο συστατικό επιτυχίας ειναι οι καθημερινές ενέργειες προς στην σωστή κατεύθυνση .
Το μαρκετινγκ τώρα θα μας φέρει τους πρώτους πελάτες . 
Το μαρκετινγκ ειναι κοινό για ολους τους παίκτες της αγοράς .
Απο διαφημίσεις στην τηλεόραση , στο διαδύκτιο , φυλλάδια , εκθέσεις  
Ολα αυτα ειναι τα ίδια για την μεγάλη πολυεθνική και για το μαγαζί στη γωνία .
Τη κάνει λοιπόν την διαφορά , τα κόστη και η διαχείρηση .
Το πιο σημαντικό ειναι τα καθημερινά πράγματα που κάνει κάποιος .
Καθε μέρα κρύβει ενα θυσαυρο που καλούμαστε να τον ανακαλύψουμε 
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για μια τέτοια επιχειρηση τοτε 
Μπορεις να δεις    εδώ .